، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ستاره پرنسس مامان و بابا

چگونه به کودک خود خواندن بیاموزیم؟

1392/2/16 15:23
نویسنده : مامان ستاره
1,543 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب " چگونه به کودک خود خواندن بیاموزیم؟ ( از تولد تا پیش دبستان)" - نوشته: گلن دومن - انتشارات فرارسانه برگ

بخشهایی از کتاب:

اینکه آموزش خواندن به کودک باید از چه سنی شروع شود سوال مهمی است.

چه زمانی کودک آمادگی یادگیری دارد؟

وقتی مادری از متخصص رشد کودک پرسید: از چه سنی باید آموزش به کودکش شروع کند؟ متخصص از مادر پرسید: کودکتان کی به دنیا می آید؟ مادر جواب داد: او اکنون 5 ساله است. متخصص جواب داد : سریع به خانه بروید، 5 سال از بهترین سالهای زندگی فرزندتان را هدر داده اید.

بعد از 2 سالگی هرسال خواندن سخت تر می شود. کودک 5 ساله خیلی آسان تر از کودک 6 ساله یاد می گیرد. به همین ترتیب 4 سالگی راحت تر و حتی 3 سالگی راحت ترین سن برای یادگیری است.

چنانچه بخواهید کمترین زمان و انرژی را در آموزش خواندن به کودکتان صرف کنید، بهترین زمان شروع، یک سالگی یا کمتر از آن است. حتی می توانید آموزش را از بدو تولد آغاز کنید.

 بیش از 50 سال" گلن دومن " و متخصصین رشد مغزی کودک نشان داده اند که کودکان در یادگیری خیلی تواناتر از آنچه ما تصور می کردیم هستند. او با این کارش به ما نشان داد که چرا کودکان از تولد تا 6 سالگی خیلی بهتر و سریعتر از کودذکان بزرگتر یاد می گیرند و کاربرد عملی برای آن ارائه کرد.

قیمت پشت جلد18500  - قیمت نمایشگاه کتاب : 12000 تومان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهتا مامان امیرپارسا
12 آذر 92 11:59
سلام خوبید مامان ستاره جون من از خوانندگان وبلاگ شما بودم و الانم گمونم دخملی تون با پسر من همکلاسی باشه تو امیدفردا ادرس جدید رو برای منم ارسال کنید باتشکر بابت کادو روزکودک یه دنیا تشکر شاد باشید